Hemlig julvän del 2 – Salainen Jouluystävä osa 2

Förra veckan kom mitt andra hemliga paket av min hemliga julvän. Tyvärr har jag åkt på feber och paketet blev på jobbet så har bara dåliga bilder 😪.

Viime viikolla sain salaisen jouluystäväni toisen paketin. Valitettavasti olen kuumeessa ja paketti jäi töihin joten minulla on vain huonoja kuvia 😪.

Väldigt vackert packat igen ❤️. Och vilka fina saker! På bilden fattas ett fint hårspänne med tomteluva för det tog jag i bruk genast! Stort tack till Jenna som glätt mig!

Tosi kauniisti pakattu taas kerran ❤️. Ja miten kiva sisältö! Kuvasta puuttuu hiuspinni tonttulakilla koska sen otin heti käyttöön! Iso kiitos Jennalle joka on ilahduttanut minua !

Om carinaelundstrom

Gift 3-barns mor från södra Finland
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar